Curs 4 - Semestre 1
Temari
TEMA 1. Bases conceptuals de la Direcció de Comunicació
1. La Direcció de Comunicació i la gestió estratègica de les organitzacions
2. De la identitat corporativa a la gestió de la reputació
TEMA 2. La Direcció de Comunicació: organització i funcions
1. Funcions i àrees de treball de la Direcció de Comunicació
2. La Direcció de Comunicació en l'organigrama organitzacional
3. Coneixements i habilitats necessaris per a la Direcció de Comunicació
TEMA 3. Eines d'anàlisi per a la Direcció de Comunicació
1. Tècniques d'investigació quantitativa de la imatge i de la reputació
2. Tècniques d'investigació qualitatives de la imatge i de la reputació
TEMA 4. Eines estratègiques per a la Direcció de Comunicació
1. Planificació de la comunicació i la reputació corporatives
2. Planificació de la comunicació interna i gestió de la cultura corporativa
3. Planificació de la RSC
TEMA 5. Eines de seguiment i millora per a la Direcció de Comunicació
1. El sistema d'avaluació a través de KPIs
2. El sistema d'avaluació a través de OKR
3. El model EFQM aplicat a la gestió de la comunicació
4. Sistemes de revisió de l'estratègia: Design Thinking
5. Sistemes de revisió de l'estratègia: Lean Startup
6. Sistemes de revisió de l'estratègia: Agile
TEMA 6. Eines d'innovació en la Direcció de Comunicació
1. Noves tendències en la Direcció de Comunicació de les organitzacions