Semestre 1
Prova teòrica
50%
Prova pràctica
50%
Criteris d'avaluació per a superar l'assignatura:
Els criteris d'avaluació es basaran en la proposta recollida en el Verifica per a tot l'alumnat del màster: L'avaluació de cada matèria constarà de dues proves amb un total per a cada una del 50%. Una prova serà de tipus teòric, en la qual l'estudiantat ha de reflectir que ha adquirit els coneixements necessaris. L'altra serà de tipus pràctic i l'estudiant hi ha de ser capaç d'aplicar aquests coneixements. D'aquesta manera demostrarà l'adquisició de les competències corresponents.
No obstant això, a causa de les característiques específiques d'aquests cursos d'especialitat que s'imparteixen de manera intensiva durant un breu període de temps, els criteris d'avaluació bàsics i generals especificats en el Verifica podrien ser matisats i millorats introduint certs elements relatius al procés desenvolupat per l'estudiantat i en la seua participació en l'avaluació dels aprenentatges (promogut des de l'EEES). De manera que la proposta final d'avaluació que proposem per a aquesta assignatura seria la següent:
Per a superar l'assignatura l'estudiant o l'estudianta ha d'obtenir una puntuació mínima de 50 punts (5 en una escala de 0-10). És indispensable haver obtingut un 2,5 en cada una de les parts per a poder sumar els percentatges. Els estudiants i les estudiantes que presenten la majoria dels controls o proves parcials realitzats durant el desenvolupament del curs, o a l'examen final teoricopràctic (si n'hi hagués), es consideraran presentats en la convocatòria
Els criteris d'avaluació detallats són els següents:
1. Tasca final escrita: 50% (min. 25%)
Els treballs entregats fora de la data límit no seran considerats per a correcció.
2. Tasques/exercicis a entregar: 50% (min.25%)
2.1 Entrega d'un dossie/portfolio amb les activitats pràctiques plantejades en classe, degudament justificades i argumentades. Es valorarà la integració dels continguts tant pràctics com teòrics que s'han vist en classe. 25%
- Aquest dossier implica la compilació de totes les activitats pràctiques que s'han fet en classe tal qual. La justificació i argumentació de com s'han plantejat i per quina es podrà fer a posteriori i incloure-les juntament amb les activitats. Es valorarà especialment que aquesta justificació i argumentació reflectisca un treball reflexionat i una construcció de significat conjunta que ajude fer nostres els continguts. Es valorarà la relació entre el vist en classe amb la pràctica docent en l'àmbit de les llengües basant-se en les activitats plantejades. No hi ha longitud màxima ni mínima, sempre que el dossier responga als continguts i activitats plantejades en classe.
Aquesta és una tasca individual.
El màster és de caràcter presencial, per les activitats que es desenvolupen en classe i siguen matèria de portfolio no podran ser substituïdes per cap altra activitat alternativa i la no inclusió d'aquestes activitats al portfoli serà penalitzada a l'evaluació del mateix.