Semestre 2
Ensenyaments teòrics
30 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (problemes)
15 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (laboratori)
15 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Tutories
2 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
2 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 100 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball de preparació dels exàmens
0 | 36 |
Hores presencials | Hores no presencials |
CE27 - INV. Analitzar críticament l’acompliment de la docència, de les bones pràctiques i de l’orientació utilitzant indicadors de qualitat.
CE28 - INV. Conèixer i aplicar metodologies i tècniques bàsiques de recerca i avaluació educatives.
CE29 - INV. Conèixer i aplicar propostes docents innovadores en l’àmbit de l’especialitat.
CE30 - INV. Identificar els problemes relatius a l’ensenyament i aprenentatge de l’especialitat.
CE31 - INV. Plantejar alternatives i solucions als problemes relatius a l’ensenyament i aprenentatge de l’especialitat.
CE32 - INV. Ser capaç de dissenyar i desenvolupar projectes de recerca, innovació i avaluació.
CG01 - Conèixer els continguts curriculars de les matèries relatives a l’especialització docent corresponent, així com el cos de coneixements didàctics entorn dels processos d’ensenyament i aprenentatge respectius. Per a la formació professional s’inclourà el coneixement de les respectives professions.
CG03 - Buscar, obtenir, processar i comunicar informació (oral, impresa, audiovisual, digital o multimèdia), transformar-la en coneixement i aplicar-la en els processos d’ensenyament i aprenentatge en les matèries pròpies de l’especialització cursada.
CG04 - Concretar el currículum que s’ha d’implantar en un centre docent, participar en la planificació col·lectiva d’aquest; desenvolupar i aplicar metodologies didàctiques tant grupals com personalitzades, adaptades a la diversitat dels estudiants i estudiantes.
Aquesta assignatura no presenta resultats d'aprenentatge