Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Semestre 1
Ensenyaments teòrics
25 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (problemes)
30 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Seminaris
2 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Tutories
1 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
2 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 35 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball de preparació dels exàmens
0 | 30 |
Hores presencials | Hores no presencials |
L'objectiu genèric de l'assignatura és aprofundir, des de la perspectiva del màrqueting, en el coneixement del consumidor i el seu comportament. Comprendre i caracteritzar el consumidor són els eixos sobre els quals es construeix l'assignatura. Competències (i concreció en resultats d'aprenentatge): Conèixer els diferents models de compra i les variables que influeixen en aquests. Ser capaç d'aplicar en situacions reals els models de comportament de consumidor per a la presa de decisions Capacitat interrelacionar els aspectes de comportament del consumidor i dels competidors amb la presa de decisió en màrqueting. Promoure el desenvolupament d'actituds i valors que establisquen condicions favorables per a un comportament ètic en el desenvolupament de l'activitat professional.
Identificar a partir de dades de comportament dels consumidors dels models de compra que poden ser aplicats. Ser capaç d'establir els processos i protocols de presa d'informació, necessaris per observar i analitzar de forma correcta el comportament dels consumidors. Ser capaç d'identificar en la pràctica la incidència dels comportaments dels consumidors i competidors observats en la presa de decisions de màrqueting. Promoure el desenvolupament d'actituds i valors que establisquen condicions favorables per a un comportament ètic en el desenvolupament de l'activitat professional. S'adquireix mitjançant les exposicions del professor a les classes de teoria i pràctica i mitjançant els seminaris empresarials de suport.