Semestre 1
Ensenyaments teòrics
2,5 | 28 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (problemes)
22,5 | 27 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Tutories
6 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
4 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 15 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball de preparació dels exàmens
0 | 15 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Escollir la tècnica d'investigació de mercats adequada al problema plantejat.
Presentar documents i informes en màrqueting i investigació comercial.
Que els estudiants siguin capaços d'integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, inclogui reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a la aplicació dels seus coneixements i judicis.
Que els estudiants sàpiguen aplicar els coneixements adquirits i seva capacitat de resolució de problemes en entorns nous o no familiars i en contextos més amplis (o multidisciplinaris) relatius al seu camp d'estudi
Que els estudiants sàpiguen comunicar les seves conclusions (i els coneixements i raons últimes que les sustenten) a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
Que els estudiants tinguin les habilitats d'aprenentatge que els permetin continuar estudiant d'una manera que haurà de ser en gran mesura autodirigida o autònoma.
Realitzar una adequada segmentació i selecció del públic objectiu.
Redactar documents i informes en màrqueting i investigació comercial.
Saber realitzar les tasques pròpies de la seva professió, tant en empreses privades com en organismes públics.
Saber redactar i preparar presentacions per a posteriorment exposar-les i defensar-les.
Ser capaços d'analitzar de forma crítica tant el seu treball com el dels seus companys
Ser capaços d'integrar les noves tecnologies en la seva tasca professional i / o investigadora.
Ser capaços de buscar, ordenar, analitzar i sintetitzar la informació, seleccionant la que resulta pertinent per a la presa de decisions.
Ser capaços de prendre decisions tant individuals com col · lectives en la seva tasca professional i / o investigadora.
Ser capaços de prendre decisions, desenvolupar accions i resoldre problemes en màrqueting.
Tenir una actitud proactiva davant dels possibles canvis que es produeixin en la seva tasca professional i / o investigadora.
Utilitzar el vocabulari tècnic propi de la matèria.
Seleccionar i utilitzar de forma apropiada les eines de investigació de mercats
Seleccionar i utilitzar correctament diferents fonts de informació tant en format tradicional com electrònic.
Preparar documents i informes presentats en un text escrit de forma comprensible organitzada, documentada i il · lustrada
Manejar i interpretar correctament dades quantitatives i qualitatius per convertir-los en informació útil per a la presa de decisions.
Identificar els objectius i les necessitats d'informació per el disseny de la investigació de mercats.