Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Curs 1 - Semestre 1
Evaluación teórica (oral, tipo test, desarrollo y/o problemas)
70%
Evaluación práctica
30%
L´avaluació per a cada itinerari será;
A. Aprenentatge autònom, on l'estudiantat només te l'obligació de realitzar: a) una única avaluació final de coneixements, mitjançant examen escrit; b) tres tutories, presencials o virtuals, on es concretaran i s'avaluaran els treballs acadèmics a elaborar i els casos a resoldre. Per a la preparació de l'avaluació final l'estudiantat compta, entre d'altres, amb els materials de l'aula virtual i les referències bibliogràfiques recomanades (accessibles en la Biblioteca de l'UJI). A més, el professorat de l'assignatura atendrà les consultes de l'estudiantat mitjançant la realització de tutories (virtuals o presencials).
B. Aprenentatge cooperatiu, mitjançant:
1. L'organització de l'estudiantat en grups de cinc persones. Cada grup nomenarà una persona portaveu i una persona secretària per a cadascuna de les activitats a realitzar.
2. L'assistència i participació, a l'aula i durant l'horari del calendari acadèmic, en:
a) Diverses sessions introductòries, de teoria;
b) Tutories de preparació, per equips, on es presentarà el problema o activitat a realitzar, es formularan els objectius d'aprenentatge i es dissenyarà l'estratègia per a adquirir els coneixements necessaris;
c) Sessions plenàries, on es presentaran els resultats de cada equip i es donarà pas al debat.
3. L'avaluació dels coneixements i habilitats adquirits per l'estudiantat; l'avaluació de la metodologia aplicada.
![]()