Les sessions de teoria , que suposen un 20% del temps de l'assignatura, consistiran en la classe magistral per part del professorat utilitzant la pissarra, la taula multimèdia i una sèrie de tasques a l'aula virtual de l'assignatura. Tindran com a base els manuals bàsics i diverses publicacions científiques, que estaran disponibles a l'aula virtual.
Es contestaran una sèrie de preguntes a l'aula virtual, relacionades amb els temes de teoria. Les preguntes seran del tipus “pregunta curta”, la qual cosa familiaritzarà a l'estudiantat amb les preguntes de l'examen final. Aquestes preguntes es contestaran “en línia”, en l'hora i aula destinades per a l'assignatura, i el temps de l'activitat serà de 20 minutos.
L'assistència a les classes teòriques no és obligatòria, però si ho són les preguntes de l'aula virtual .
Les sessions pràctiques de laboratori suposen un 8% del temps de l'assignatura, constaran de 4 sessions, de 3 hores cadascuna, i es realitzaran en els laboratoris docents. L'estudiantat haurà de contestar una sèrie de preguntes relacionades amb cadascuna de les pràctiques. L'assistència i la resolució de les preguntes són obligatòries.
Les tutories es distribuiran en 3 sessions de 2 hores cadascuna, suposen un 4% del temps de l'assignatura. En elles es realitzaran activitats d'anàlisis i discussió de *papers, notícies, documentals, pel·lícules o llibres, relacionats amb el temari de l'assignatura. L'assistència a les sessions de tutories, és obligatòria.
Els problemes seran tres sessions de 2 hores, cadascuna i suposen el 4% del temps de l'assignatura. L'estudiantat, juntament amb el professor resoldran problemes relacionats amb el temari. Si bé l'assistència no és obligatòria, aquests problemes són un model de l'els problemes que apareixeran en la prova final que es detalla a continuació.
L'avaluació suposa un 4% del temps de l'assignatura consistirà en un examen escrit dels continguts dels temes teòrics que inclourà la resolució de problemes. La realització del *exámen és obligatòria
El treball no presencial suposa un 60% de l'assignatura i és el temps estimat que dedica l'estudiant per a la realització de les diferents activitats de l'avaluació contínua i de la preparació per a l'avaluació final.