Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Curs 4 - Semestre 2
Ensenyaments teòrics
15 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (problemes)
10 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (laboratori)
12 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Seminaris
2 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Tutories
4 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
2 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 50 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball de preparació dels exàmens
0 | 17,5 |
Hores presencials | Hores no presencials |
CE14 - Capacitat per a analitzar les necessitats del mercat i de la clientela.
CE16 - Aplicar metodologies i tècniques per al desenvolupament de productes.
CE18 - Capacitat d'aplicar tècniques de disseny i avaluació ergonòmica, interacció amb l'usuari o usuària i de seguretat.
CG1 - Coneixement d'una llengua estrangera
CG1.OP03.01 - Coneixement de la terminologia bàsica de la matèria en idioma estranger.
CE18.OP03.02 - Utilitzar diferents tècniques de mesurament de percepcions i emocions.
CE18.OP03.01 - Diferenciar els diferents aspectes del procés de comunicació d'emocions dels productes.
CE16.OP03.01 - Aplicar tècniques d'enginyeria Kansei basades en anàlisi multivariant per a determinar relacions entre les percepcions d'un producte i les seues característiques.
CE14.OP03.02 - Aplicar la semàntica de productes en la comparació de diferents productes del mercat.
CE14.OP03.01 - Identificar les necessitats emocionals dels usuaris i usuàries.