Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.

ED2068 - Projectes Tècnics i Informes

Curs 4 - Semestre 1

Sistema d'avaluació

Projectes

50%

Examen escrit (test, desenvolupament i/o problemes)

40%

Resolució de casos

10%

Criteris de superació

 

Per a superar l'assignatura s'ha d'obtenir una nota igual o superior a cinc. 
 
Cal obtindre una puntuació mínima de 5 en cada una de les parts de l'assignatura: 
1) Teoria i laboratoris, mitjançant la realització de exàmens escrits en suport digital i amb l'ús les aplicacions informàtiques pròpies, vistes en l'assignatura. 
2) Problemes i treball personal mitjançant la resolució i participació de problemes i casos pràctics relacionats amb l'assignatura en suport digital. 
 
Sent obligatori per a l'alumnat que vulga superar l'assignatura presentar-se a les dos parts (Teoria - laboratoris, problemes i treball personal). Si l'alumnat no realitza una de les parts s'entendrà com a no presentat. 
 
El pes especific de cadas una de les parts respecte del total de l'assignatura (100%) és el següent: Teoria 40%, Treball personal 50% i Problemes i resolució de casos 10%.