Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Curs 3 - Semestre 1
Ensenyaments teòrics
28 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (problemes)
30 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
2 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 45 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball de preparació dels exàmens
0 | 45 |
Hores presencials | Hores no presencials |
CG01 - Capacitat d’anàlisi i síntesi.
CG05 - Capacitat d'organització i planificació.
CG07 - Presa de decisions
CE2.2 - Identificar, comunicar i aplicar criteris científics anatomicofisiològics i biomecànics a un nivell avançat de destreses en el disseny, desenvolupament i avaluació tecnocientífica de procediments, estratègies, accions, activitats i orientacions adequades; per a prevenir, minimitzar i/o evitar un risc per a la salut en la pràctica d'activitat física i esport en tota mena de població.
CE2.3 - Dissenyar i aplicar amb fluïdesa, naturalitat, de manera conscient i continuada, exercici físic i condició física adequada, eficient, sistemàtica, variada, basada en evidències científiques, per al desenvolupament dels processos d'adaptació i millora o readaptació de determinades capacitats de cada persona en relació amb el moviment humà i la seua optimització; amb la finalitat de poder resoldre problemes poc estructurats, de creixent complexitat i imprevisibles i amb èmfasi en les poblacions de caràcter especial.
CE5.2 - Identificar, organitzar, dirigir, planificar, coordinar, implementar, i realitzar avaluació tecnicocientífica dels diversos tipus d'activitats físiques i esportives adaptats al desenvolupament, característiques i necessitats dels individus i la tipologia de l'activitat, espai i entitat, en tots els tipus de serveis d'activitat física i esport, inclosos els esdeveniments esportius, i en qualsevol mena d'organització, població, context, entorn i població, amb èmfasi en les poblacions de caràcter especial com ara persones majors (tercera edat), escolars, persones amb discapacitat i persones amb patologies, problemes de salut o assimilats (diagnosticades i/o prescrites per un metge) i en qualsevol sector d'intervenció professional d'activitat física i esport (ensenyament formal i informal fisicoesportiu; entrenament físic i esportiu; exercici físic per a la salut; direcció d'activitat física i esport), i garantir la seguretat, eficiència i professionalitat en l'activitat exercida en el compliment de la normativa vigent.
CE6.3 - Articular i desenvolupar amb rigor i actitud científica les justificacions sobre les quals elaborar, recolzar, fonamentar i justificar de manera constant i professional tots els actes, decisions, processos, procediments, actuacions, activitats, tasques, conclusions, informes i acompliment professional.
- Dissenyar propostes d'exercici físic específic per al desenvolupament de les diferents capacitats i la millora de la condició física.
- Conèixer i aplicar les característiques bàsiques per al desenvolupament dels processos d'adaptació de les capacitats físiques.
- Conèixer i aplicar el concepte de càrrega i els seus components en funció de l'objectiu per a un entrenament adequat.
- Conèixer i aplicar a l'entrenament els principis generals, així com els fonaments fisiològics i biomecànics.
- Aplicar i avaluar els mètodes de control de la càrrega d'entrenament aplicats a cada capacitat física.