Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Curs 3 - Semestre 2
Examen escrit (test, desenvolupament i/o problemes)
50%
Projectes
30%
Presentacions orals i pòsters
20%
L’avaluació
és un reflex de la metodologia emprada i pren com a referència les competències
que cal assolir en la matèria. El sistema d’avaluació és únic i inclou
quatre tipus de proves:
1) Un
treball individual en format vídeo mp4 que serà avaluat amb una nota
màxima de fins a 2 punts sobre 10. És una prova recuperable en segona convocatòria,
amb data límit de lliurament coincident amb la de l’examen final de
l'assignatura.
2) Un projecte d’aprenentatge-servei (i.e. ApS) realitzat en grups que s'avaluarà
amb una nota comuna màxima de fins a 3 punts sobre 10.
No s'admetran projectes
realitzats de manera individual. L'alumnat que a l'inici
del curs no s'integre en cap equip ni participe després activament per a portar
a terme la tasca encomanada s'entendrà que renuncia a ser avaluat d’aquesta
prova que equival a 3 punts sobre una qualificació màxima de 10, és a dir, al 30%
de la nota final de l'assignatura, i no
es recuperable en segona convocatòria.
3) Un examen avaluat amb
una nota màxima de fins a 5 punts sobre 10 que inclou:
3.1. un test final avaluat amb una nota
màxima de fins a 3 punts sobre 10, a realitzar en dia i hora establerts des del
Deganat de la Facultat de Ciències Humanes i Socials. És una prova escrita
recuperable en la segona convocatòria oficial de l’assignatura, també en dia i
hora establerts des del Deganat de la Facultat de Ciències Humanes i Socials.
3.2. la programació d’una sessió de 50 minuts
amb una nota màxima de fins a 1 punt sobre 10, a realitzar en dia i hora
establerts des del Deganat de la Facultat de Ciències Humanes i Socials. És una
prova escrita recuperable en la segona convocatòria oficial de l’assignatura,
també en dia i hora establerts des del Deganat de la Facultat de Ciències
Humanes i Socials.
3.3. resolució d’exercicis i problemes a
realitzar durant les sessions
pràctiques de l’assignatura, a les quals l’alumnat ha d’assistir
obligatòriament. Aquesta prova equival fins a un màxim d’1 punt sobre
10, és a dir, al 10% de la nota final de l’assignatura, i no és recuperable en segona convocatòria.
4) Podrà obtenir-se una nota extra de fins a
un punt gràcies a l’elaboració voluntària d’un diari de classe (“class
participation journal/diary”).
Aquest diari no ha de confondre’s amb un
diari d’aprenentatge o “learning journal/diary”, per tal com el seu
objectiu és que l’estudiant o l’estudianta documente no tan sols la seua
assistència regular a les sessions de l’MP1867, sinó també i sobretot l’interès
mostrat i la seua participació activa. A tal fi, s'haurien d'incloure aspectes
com ara:
(i) l’escolta atenta i activa de les
explicacions del professorat amb la formulació de preguntes o dubtes i/o
l’aportació de respostes o comentaris,
(ii) la realització de tasques com a
voluntari o voluntària,
(iii) les contribucions als debats generats a
l’aula, i/o
(iv) l’assistència a activitats
complementàries de l’assignatura recomanades pel professorat (e.g.
conferències, seminaris, jornades o congressos).
Dos son els requisits per a incloure aquest tipus d'activitats en el diari de participació: que la seua temàtica estiga relacionada amb el contingut de l’MP1867 i que l'aprofitament de l'activitat quede demostrat mitjançant resums, ressenyes i/o valoracions del que allí s'ha après.
A causa de la inclusió d’aquest darrer tipus de prova, la qualificació final de l’assignatura MP1867 podria ser de fins a 11 punts (=Matrícula d’Honor). La nota d’aquest diari se sumarà directament a les qualificacions obtingudes a l’examen i altres proves d’avaluació, NOMÉS quan ja s’haja arribat almenys als 5 punts.
Totes les
proves d’avaluació detallades més amunt s’hauran de realitzar en anglés i
hauran de ser originals, és a dir, fruit del treball i de l’esforç de l’estudiantat
matriculat en l’assignatura, en comptes del resultat d’un simple exercici de
retallar i enganxar de treballs publicats o inèdits d’altres persones. Plagiar
els treballs escrits o les exposicions orals en format vídeo és un delicte
acadèmic molt greu, equivalent a copiar en l’examen final. Consegüentment, la
detecció de treballs que resulten del plagi tant de fonts publicades com dels
treballs d’altres companys i companyes se sancionarà, no només amb un suspens
en la prova d’avaluació de què es tracte, sinó amb un suspens de tota l’assignatura
amb una nota final de zero punts.
Per a poder
superar l’assignatura no
cal aprovar cadascuna de les seues proves d'avaluació per separat,
sempre que s'arribe a la nota mínima de 5 punts sobre el màxim de 10. Una
qualificació de 4,9 punts no es considerarà aprovat.
D’acord amb
la normativa d’avaluació de l’UJI (aprovada pel Consell de Govern el 13 de març
de 2017), es donarà la consideració de “presentat/presentada”
a la convocatòria corresponent bé quan l’estudiantat haja realitzat l’examen
final o bé quan haja presentat altres tasques d’avaluació amb un valor no
inferior al 60% de la nota final.