L'activitat docent presencial consta de 4 tipus d'activitats:
Ensenyaments teòrics: Classes Magistrals impartides pel professor. Seran el mitjà principal de transmissió de continguts de caràcter teòric cap als alumnes, fonament de la seua informació en el procés d'ensenyament-aprenentatge.
Seminaris: Es tracta d'activitats de caire teorico-pràctic i de resolució de casos que se realitzaran en petis grups (d'un màxim de 20) estudiants. En total hi haurà:
-
2 Seminaris d’Endocrinologia
-
3 Seminaris de Digestiu
-
4 Seminaris de Cirurgia
-
1 Seminari d’Epidemiologia
-
3 Seminaris d’Anatomia Patològica
-
1 Seminari de Farmacologia
Els seminaris de Farmacologia Digestiva, Epidemiologia i Anatomia Patològica s‘impartiran a la UJI.
Els de seminaris de Cirurgia, Digestiu i Endocrinologia s’impartiran al mateix Serveis dels hospitals al final del matí de pràctiques.
Tutories: Els conceptes apresos durant els ensenyaments teòrics es consolidaran i repassaran en classes de tutoria on es podrà revisar i aclarir dubtes dels estudiants.
Pràctiques Clíniques: L'activitat s’iniciarà els dilluns a les 8.00h al lloc acordat del centre de l'hospital corresponent. Els alumnes es distribuiran amb els diferents facultatius per les sales mèdiques o quirúrgiques, consultes externes i quiròfan d'acord amb la programació establerta i realitzarà les seues pràctiques al llarg del matí fins a les 13.00h. Les pràctiques es realitzaren acoblant-se a l'esquema de l'activitat assistencial del Servei i es distribueixen en cinc sessions
En total l'estudiant realitzarà 8 sessions de pràctiques de cinc hores aprox., 4 de cirurgia, 2 de digestiu i 2 d'endocrinologia.