Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Curs 3 - Semestre 1
Examen escrit (test, desenvolupament i/o problemes)
90%
Elaboració de treballs acadèmics
10%
L’avaluació de l’assignatura es dividirà en dues parts, les
quals principalment estaran englobades per un examen escrit i un treball
individual.
Examen escrit (90%). Es realitzarà un examen
escrit sobre el contingut del programa que es puntuarà amb 9 punts sobre 10.
Consistirà en una o diverses preguntes teòriques i el comentari d’un nombre
d’imatges a determinar, SIMILARS a les que s’hagen vist a classe al llarg del
curs. Cal destacar que, dins del temari impartit, el professorat podrà
compondre l’examen amb aquelles parts que considere oportunes. Per tant, podrà
no haver-hi un equilibri per igual de totes les parts del temari a l’examen.
Dins de l’avaluació de l’examen, el professor
tindrà en compte la capacitat de l’alumnat de concretar i identificar l’obra
requerida. En aquest sentit, l’error de l’autoria, la identificació del
moviment o època a la qual pertany, pot suposar, si així ho considera el
professorat, motiu d’invalidesa, puntuant dita qüestió amb 0 punts.
Treball individual (10%). S’efectuarà un treball
individual valorat en 1 punt sobre 10. No obstant això, el professorat es
reserva la potestat d’incloure, dins del punt aquest, altres treballs vinculats
a les hores de seminari (per exemple ressenyes de visites a exposicions o
altres activitats).
Per a la correcció del treball, es prendrà en
consideració quatre apartats amb el mateix pes cadascun d’ells: capacitat de
redacció, correcció amb la citació (utilitzant el criteri establit per l’UJI),
correcció amb l’organització del treball, coneixements arquitectònics (per
exemple, comparant l’obra amb altres coetànies).
Cal no oblidar, que es preveu comprovar
l’autoria dels treballs, per això qualsevol plagi (qualsevol «copia i enganxa»)
serà motiu d'invalidació del treball.
A més, i de manera general, l’estudiantat ha de
complir amb les normes de redacció, ortografia i gramàtica al desenvolupament
dels seus treballs i proves d’avaluació. Uns aspectes formals, que es podran tenir en compte a l’hora d'avaluar, si el professorat
així ho considera.
Per a superar l’assignatura, serà obligatori
assolir un nivell suficient en cadascun dels ítems, examen i treball a
qualificar. En aquest sentit, s'ha d'obtenir almenys un 4,5 sobre 9 en l'examen, i d'altra banda, s’ha
d’aconseguir almenys un 0,5 sobre 1 al treball. Doncs, serà obligatori per a
poder fer la mitjana, que se superen els mínims establits. Encara que,
si l’alumnat es presenta a l’examen escrit i el supera, i també supera el
treball, l’alumnat obtindrà la qualificació corresponent en funció dels
percentatges descrits
Si l’estudianta o estudiant no supera algún dels umbrals establerts, la
nota que apareixerà a l’acta será SUSPÉS O SUSPESA:
- Si
ha presentat el treball i ha assistit a l’examen, o només ha assisit a
l’examen, la suma dels dos apartats a avaluar (treball i examen) per la seua
ponderació corresponent, però mai superior a 4,5 punts. Si és superior, 4,5
punts.
Es donarà la consideració de PRESENTAT o PRESENTADA a
l’estudiantat que haja realitzat l’examen escrit.
D’altra banda, si l’alumnat presenta únicament
el treball però no es presenta a la prova escrita, tant si el supera com si no
el supera, tindrà la qualificació de NO PRESENTAT o NO PRESENTADA.
Convocatòria de juliol: per a aquesta segona
convocatòria, les pautes d'avaluació seran idèntiques. No obstant això, si en
la convocatòria de gener s'haguera superat o bé el treball o bé l'examen, es
guardarà la qualificació obtinguda per a aquesta segona convocatòria. Si no és
així, tindrà la possibilitat de recuperar les parts no superades, bé el
treball, o bé la prova escrita.