Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.

Metodologia

Metodologia didàctica

Les pràctiques externes se realitzaran en el segon semestre de 4rt curs, amb una càrrega lectiva de 12 crédits distribuits de la manera següent: 260 hores en l'institució o organisme adient, 5 hores de tutories i avaluació i 35 hores no presencials que tenen per objecte la redacció d'una memoria explicativa de l'activitat desenvolupada (5 hores de tutories i evaluació). Entre atres aspectes, la memoria contindrà una descripció concreta i detallada de les tasques desenvolupades i els departaments de l'entitat on ha estat assignat o assignada l'alumne, una valoració de les tasques desenvolupades amb els coneiximents i competències adquirides en relació amb els estudis universitaris, una relació dels problemes plantejats i el procediment seguit per a resoldre'ls, l'identificació de les apotacions que, en materia d'aprenentatge, han comportat les pràctiques externes i una avaluació de les pràctiques externes i sugerències de millora.
 
En l'entitat colaboradora hi haurà un supervisor/a que estarà en contacte amb el/la professor/a de l'UJI encarregat de tutoritzar a l'estudiant per a informar-lo de les activitats desenvolupades per l'alumne. El supervisor/a d'empresa serà una persona vinculada a l'entitat o institució on es realitzen les pràctiques externes i designada per aquesta amb experiència professional en l'àmbit de coneiximent en el que l'estudiantat desenvoluparà la seua activitat i amb els coneiximents necessaris per a realitzar una tutela efectiva.
 
El/la tutor/a podrà citar a l'estudiant periòdicament a fi de poder realitzar un seguiment de les pràctiques. L'estudiant té l'obligació d'acudir a les sessions de tutorització.
 
El/la tutor/a és la persona responsable de l'avaluació i calificació de l'assignatura.