Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Curs 2 - Semestre 1
Temari
TEMA 1: QUÈ ESTÀ PASSANT ACTUALMENT EN LA COMUNICACIÓ PUBLICITÀRIA?
1.1.- El canvi de paradigma comunicatiu.
1.2.- Comunicar en temps convulsos.
1.3.- El valor del intangibles: de la marca al propòsit.
TEMA PRÀCTIC 1. treball per a un anunciant local.
TEMA PRÀCTIC 2. SEMINARI DE CREATIVITAT EN VIU
TEMA 2: EL PROCÉS DE TREBALL EN LA COMUNICACIÓ PUBLICITÀRIA I QUI SÓN ELS SEUS PROTAGONISTES?
2.1.- El procés de planificació estratègica.
2.2.- Perfils professionals implicats en el procés.
2.3.- Nous perfils professionals com a conseqüència de la revolució tecnològica.
TEMA PRÀCTIC 3. ELS PROFESSIONALS IMPLICATS
TEMA 3: QUÈ CONCEPTES HEM DE UTILITZAR PER A L'ANÀLISI DE LA COMUNICACIÓ PUBLICITÀRIA?
3.0. - Briefing. Fer un bon briefing i interpretar-ho correctament.
3.1.- Problema de comunicació.
3.2.- Posicionament.
3.3.- Target/Público objectiu.
3.4.- Objectius de comunicació.
3.5.- Estratègia de comunicació i eix.
3.6.- Estratègia creativa, concepte de campanya.
TEMA PRÀCTIC 4. ANÁLISIS DE CAMPAÑAS
-Estudi dels conceptes en anglés i aplicació a la comunicació publicitària.
TEMA PRÀCTIC 1.2. ENS ATREVIM?
- Planifiquem estratègicament: gens millor que abordar un cas real.