Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.

PU0915 - Crítica Publicitària

Curs 2 - Semestre 1

Temari

Temari


 

TEMA 1: QUÈ ESTÀ PASSANT ACTUALMENT EN LA COMUNICACIÓ PUBLICITÀRIA?

1.1.- El canvi de paradigma comunicatiu.

1.2.- Comunicar en temps convulsos.

1.3.- El valor del intangibles: de la marca al propòsit.

TEMA PRÀCTIC 1. treball per a un anunciant local.

TEMA PRÀCTIC 2. SEMINARI DE CREATIVITAT EN VIU

En aquesta pràctica si introdueix l'anàlisi crític del discurs corporatiu de la marca anunciant per a la qual treballem en cada curs, impartit per professorat expert en la matèria.

 

TEMA 2: EL PROCÉS DE TREBALL EN LA COMUNICACIÓ PUBLICITÀRIA I QUI SÓN ELS SEUS PROTAGONISTES?

2.1.- El procés de planificació estratègica.

2.2.- Perfils professionals implicats en el procés.

2.3.- Nous perfils professionals com a conseqüència de la revolució tecnològica.

TEMA PRÀCTIC 3. ELS PROFESSIONALS IMPLICATS


TEMA 3: QUÈ CONCEPTES HEM DE UTILITZAR PER A L'ANÀLISI DE LA COMUNICACIÓ PUBLICITÀRIA?

3.0. - Briefing. Fer un bon briefing i interpretar-ho correctament.

3.1.- Problema de comunicació.

3.2.- Posicionament.

3.3.- Target/Público objectiu.

3.4.- Objectius de comunicació.

3.5.- Estratègia de comunicació i eix.

3.6.- Estratègia creativa, concepte de campanya.

TEMA PRÀCTIC 4. ANÁLISIS DE CAMPAÑAS

-Estudi dels conceptes en anglés i aplicació a la comunicació publicitària.

TEMA PRÀCTIC 1.2. ENS ATREVIM?

- Planifiquem estratègicament: gens millor que abordar un cas real.