Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Semestre 1
Ensenyaments teòrics
15 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (problemes)
20 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Tutories
3 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
5 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 45 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball de preparació dels exàmens
0 | 37 |
Hores presencials | Hores no presencials |
CE01 - Sintetitzar coneixements que aporten una base o oportunitat de ser originals i innovadors en el desenvolupament i/o aplicació d'idees en l'àmbit de la comunicació, tant en el context professional com d'investigació.
CE03 - Analitzar en profunditat el camp de la direcció estratègica de la comunicació d'empreses i institucions, tant en la seua naturalesa intangible identitat visual, comunicació i cultura corporativa com en les seues interrelacions funcionals financera, comercial, de producció, etc.
CG01 - Aplicar els coneixements adquirits i la capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb els camps emergents de la comunicació.
CG02 - Comunicar idees, informacions i conclusions i els coneixements i raons últimes que les sustenten a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats en els camps de la publicitat, de la comunicació audiovisual i del periodisme.
Posar en pràctica l'apropiat ús de la comunicació com a element essencial del management en el si dels departaments de comunicació de les organitzacions.