Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Semestre 2
Ensenyaments teòrics
12 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (problemes)
26 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Seminaris
1 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Tutories
1 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
2 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 63 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball de preparació dels exàmens
0 | 20 |
Hores presencials | Hores no presencials |
CE01 - Formular les metes i objectius de la funció que s'ha de realitzar, a partir dels principals conceptes i models teòrics, de les demandes i recursos dels sistemes professionals i familiars.
CE02 - Interpretar adequadament el context social i les seues conseqüències sobre els individus i les famílies.
CE06 - Discriminar bones pràctiques que ajuden a sistematitzar la seua pràctica professional en un moviment de millora contínua i de col·laboració amb els usuaris i altres professionals.
CE07 - Decidir actuacions i programes de prevenció, protecció, intervenció, i mediació que milloren les condicions de vida d'individus, famílies i grups.
CG01 - Definir l'actuació professional en l'àmbit de la família com la creació de contextos d'ajuda, en el qual les relacions es caracteritzen per mostrar competència professional, comunicació, confiança, respecte, equitat i compromís.
CG03 - Comunicar eficaçment les pràctiques professionals i d'investigació i els seus resultats (divulgar, informar, sensibilitzar els actors socials i els usuaris, assessorar i supervisar altres professionals, i promoure canvis socials).
Integrar les tècniques terapèutiques en “la relació d'ajuda” orientada al desenvolupament i creixement personal en contextos familiars.
Identificar les dimensions rellevants en els models de desenvolupament personal per a la gestió i intervenció psicosocial en contextos de desenvolupament i mediació familiar.
Guiar i assessorar els processos de desenvolupament personal en projectes de potenciació i mediació familiar i garantir un projecte de vida d'acord amb les necessitats d'autoexpressió de l'ésser humà.
Desenvolupar els processos d'autoconeixement i presa de consciència personal des d'una perspectiva vivencial, a través de l'experiència pròpia i la reflexió dels alumnes.
Definir el concepte de “relació d'ajuda” des d'enfocaments orientats al desenvolupament i creixement personal.