Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Curs 3 - Semestre 2
Ensenyaments teòrics
25 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (laboratori)
24 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Seminaris
5 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Tutories
1 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
5 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 75 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball de preparació dels exàmens
0 | 15 |
Hores presencials | Hores no presencials |
DD31 - Conèixer la metodologia i els recursos apropiats que han d’utilitzar-se en els processos d’ensenyament/aprenentatge de l’educació plàstica i visual.
DD33 - Ser capaç de dissenyar, programar, realitzar i avaluar l’aprenentatge plàstic en l’educació primària.
DDUJI33 - Comprendre i valorar l’experiència que les arts visuals aporten a la totalitat del procés educatiu i la seua importància en la formació integral de l’ésser humà.
DDUJI34 - Conèixer les característiques generals del llenguatge visual i els aspectes fonamentals de la seua sintaxi i semàntica
DDUJI35 - Conèixer les diferents concepcions i teories sobre el dibuix infantil, així com apreciar-lo i valorar-lo.
DDUJI38 - Desenvolupar les capacitats necessàries per a la planificació de les tasques educatives en l’Àrea de l’Educació Artística.
DDUJI40 - Potenciar la valoració personal i els vincles afectius dels seus alumnes amb l’experiència artística.
DDUJI42 - Promoure processos d’empatia i desenvolupar la sensibilitat i la capacitat de comprensió envers l’expressió plàstica i visual aliena.
DDUJI44 - Ser capaç de realitzar un estudi crític dels mitjans de comunicació (cine, TV, vídeo, publicitat, llenguatges interactius i multimèdia), des d’una òptica eminentment visual i amb perspectiva ètica.
DDUJI45 - Utilitzar les arts plàstiques i visuals com a font i nucli integrador d’experiències transversals.
R26 - Utilitzar materials i tècniques artístiques assimilant les seues qualitats plàstiques i expressives aplicades a la producció pròpia
R26 - Utilitzar el llenguatge plàstic amb finalitats expressives i/o comunicatives de manera autònoma, creativa i flexible
R26 - Ser capaç de contrastar opinions raonades i intercanviar punts de vista amb els companys de classe referents als temes tractats a l'aula
R26 - Ser capaç de comprendre i analitzar els dibuixos dels xiquets de 6 a 12 anys
R26 - Saber aplicar els conceptes de l'educació artística en el context educatiu
R26 - Relacionar la metodologia en diverses situacions d'aprenentatge adaptant-se al context
R26 - Preparar activitats d'educació artística i visual amb finalitats didàctiques relacionant els continguts teòrics de l'assignatura
R26 - Involucrar-se en la realització d'activitats artístiques col·laborant en petits i grans grups, apreciant les possibilitats de les aportacions individuals i el treball cooperatiu
R26 - Distingir coneixements d'altres disciplines respecte a l'educació artística i assimilar els relatius a l'ensenyament-aprenentatge de manera interdisciplinària
R26 - Analitzar diferents obres d'art, estudiar els aspectes didàctics que transmeten, conéixer la importància de la seua projecció social i ser capaç de gaudir de les visites a museus i exposicions