Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Semestre 1
Ensenyaments teòrics
15,5 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (problemes)
2,5 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Seminaris
2,5 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
2 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 31,5 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball de preparació dels exàmens
0 | 21 |
Hores presencials | Hores no presencials |
CE01 - Utilitzar els últims desenvolupaments conceptuals i teòrics sobre els processos psicològics bàsics subjacents i el seu substrat neural per a explicar la conducta humana i plantejar noves hipòtesis d'investigació.
CE02 - Precisar i delimitar problemes d'investigació de l'àmbit aplicat professional i multidisciplinari, formulant hipòtesi d'investigació de caràcter conductual i cerebral que permeten contrastar l'experiència aplicada i avançar en la investigació bàsica.
CE03 - Determinar i precisar la metodologia més adequada per a un problema d'investigació sobre el cervell i la conducta.
CE07 - Redactar informes, articles i documents científics relacionats amb la investigació en cervell i conducta.
CG02 - Aplicar els coneixements científics, teòrics i instrumentals sobre la conducta humana, els processos psicològics bàsics i les seues bases neurals en àmbits professionals a través del treball en equips multidisciplinaris.
CG03 - Desenvolupar el seu treball des de la perspectiva de la qualitat i la millora contínua, utilitzant la capacitat autocrítica necessària per a un exercici responsable de l'activitat investigadora.
CG04 - Aplicar el mètode científic als estudis en cervell i conducta i posseir l'esperit crític requerit per a distingir la informació científica rigorosa.
CG05 - Avaluar les aproximacions experimentals i les seues limitacions, així com interpretar resultats científics en les ciències del cervell i la conducta i saber elaborar i redactar informes que els descriguen.
Conèixer i comprendre les bases neurals del processament de la informació auditiva musical i no musical.
Conèixer i comprendre les aplicacions clíniques de l'ús de la música en trastorns de dèficit emocional i en rehabilitació neuropsicològica.
Conèixer els principis i usos de les tècniques específiques de la investigació en música i neurociència.
Comprendre i explicar les diferències funcionals i estructurals entre el cervell d'un músic i el d'una persona que no ho és.
Comprendre i explicar la neurobiologia que subjau a les qualitats emocionals de la música.
Buscar i analitzar la literatura més rellevant sobre música i neurociència.