Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Anual
Ensenyaments teòrics
18 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (problemes)
2 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Tutories
7 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
3 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 35 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball de preparació dels exàmens
0 | 10 |
Hores presencials | Hores no presencials |
CB10 - Que l'estudiantat tinga habilitats d'aprenentatge que li permeten continuar estudiant d'una manera que haurà de ser en gran manera autodirigida o autònoma.
CB6 - Posseir i comprendre coneixements que aporten una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d'idees, sovint en un context d'investigació.
CB7 - Que l'estudiantat sàpiga aplicar els coneixements adquirits i la seua capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seua àrea d'estudi.
CB8 - Que l'estudiantat siga capaç d'integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.
CB9 - Que l'estudiantat sàpiga comunicar les seues conclusions —i els coneixements i raons últimes que les sustenten— a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
CG01 - Conèixer els principis de la química i enginyeria sostenibles i tindre una visió dels avanços històrics que han donat lloc al desenvolupament de la química verda i altres principis associats així com els protocols que permeten la seua avaluació i aplicació en casos reals.
E2 - Demostrar els avantatges i desavantatges de cadascuna de les denominades tecnologies sostenibles en el camp de la Química.
E3 - Relacionar la toxicitat/perill com una propietat física/estructural que pot ser dissenyada i manipulada.
E4 - Valorar adequadament exemples de processos industrials on es compleixen els principis de la química sostenible.
E5 - Utilitzar les tendències actuals de la química verda per a poder realitzar una anàlisi crítica sobre el grau de compliment dels postulats de la química sostenible en un determinat procés industrial.
G2 - Capacitat d'organització, comprensió, anàlisi i síntesi oral i escrita en l'àmbit de la química sostenible en la investigació i els processos industrials.
G3 - Aplicar les eines de la química sostenible en l'obtenció de compostos d'interès en la indústria química.
G4 - Participar en projectes encaminats a la millora de processos productius o de manipulació de productes químics.
CB_06_Saber buscar, seleccionar i valorar la informació.
CB_05_Aprendre a integrar els principis teòrics de la sostenibilitat en un cas experimental concret.
CB_04_Conèixer els principis de la química i enginyeria sostenible i tindre una visió general dels avanços històrics que han donat lloc al seu descobriment així com a descobriments associats.
CB_03_Avaluar les diverses tècniques per a la reducció de la generació de residus i de riscos.
CB_02_Conèixer les tècniques d'activació selectiva, propietats dels dissolvents, toxicitat dels productes químics, mètodes catalítics i biocatalítics.
CB_01_Manejar amb soltesa la metodologia emprada per a l'estimació dels riscos i reducció de la generació de residus.