Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Curs 2 - Semestre 2
Ensenyaments teòrics
26 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Seminaris
30 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
4 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 40 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball de preparació dels exàmens
0 | 50 |
Hores presencials | Hores no presencials |
FB01 - Comprendre els processos d'aprenentatge en el període 0-6 anys.
FBUJI26 - Aplicar el coneixement psicoevolutiu al disseny i planificació de situacions educatives en l'educació infantil.
FBUJI27 - Aplicar el coneixement psicològic al disseny i planificació de situacions educatives en l'aula.
FBUJI29 - Conèixer les principals teories sobre l'aprenentatge humà.
FBUJI30 - Conèixer i aplicar metodologia cientificotècnica en psicologia de l'educació.
FBUJI32 - Conèixer i valorar les variables influents en l'aprenentatge en aquest període.
R19 - Dissenyar una seqüència d'aprenentatge i ensenyament, i sotmetre-la a experimentació per a determinar els seus resultats, mitjançant l'anàlisi.
R19 - Dissenyar nous recursos didàctics, tant de caràcter material com a informàtic, per al desenvolupament de l'ensenyament i aprenentatge.
R19 - Desenvolupar les habilitats necessàries per al disseny i planificació de processos educatius capaços de provocar canvis cognitius i comportamentals en l'estudiantat.
R19 - Desenvolupar les habilitats necessàries per a aplicar les teories i models d'aprenentatge escolar tractats en classe a situacions educatives específiques.
R19 - Desenvolupar habilitats per a l'elaboració d'informes i exposició en públic.
R19 - Conèixer i comprendre els principis, models i conceptes rellevants que conformen el marc teoricoconceptual de l'assignatura.
R19 - Aplicar coneixements respecte d'això d'estratègies metodològiques per a la planificació de l'ensenyament i aprenentatge.
R19 - Analitzar el context o entorn educatiu, definir un problema i formular les alternatives, estratègies i mitjans de solució.