BLOC 1. Els recursos en educació física: definició i classificació.
-
Definició de recurs.
-
Classificació dels recursos.
-
Definició de materials.
-
Classificació dels materials.
-
Diferenciació entre recursos i materials.
BLOC 2 Models pedagògics en Educació Física
-
Educació Esportiva
-
Aprenentatge Cooperatiu
-
Ensenyament de Responsabilitat personal i social
-
Educació Física Relacionada amb la Salut
BLOC 3. La tasca i el joc: anàlisi de les estructures.
-
La tasca: parts que la componen i tipus.
-
El joc: parts que el componen i tipus.
-
Diferències i similituds entre la tasca i el joc.
-
Criteris d'ús de la tasca o el joc i implicacions metodològiques.
BLOC 4. Modificació dels recursos. Ús convencional i no convencional.
-
Principis i criteris per a la modificació dels recursos.
-
Ús convencional dels recursos.
-
Ús no convencional dels recursos.
BLOC 5 Recursos organitzatius de la sessió de *EF: els jocs modificats i les dinàmiques recreatives educatives
-
Els esports institucionalitzats i alternatius: el concepte de “joc modificat” per a incloure'ls com a recursos.
-
Aplicació pràctica dels jocs modificats en primària.
-
Les dinàmiques recreatives com a recursos vàlids en educació física
-
Aplicació pràctica de les dinàmiques de recreació en la sessió d'educació física.
BLOC 6. Processos creatius per a la invenció de nous recursos.
-
A partir d'objectiu didàctic i els continguts.
-
A partir dels espais i ambients.
-
A partir del material.
-
A partir de les característiques del grup.
-
A partir del model d'educació inclusiva.