Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Curs 3 - Semestre 2
Ensenyaments teòrics
24 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (problemes)
24 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Seminaris
6 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Tutories
3 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
3 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 54 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball de preparació dels exàmens
0 | 36 |
Hores presencials | Hores no presencials |
CG02 - Aprenentatge autònom.
CG03 - Capacitat d'anàlisi i síntesi.
CG13 - Iniciativa i esperit emprenedor.
CG16 - Raonament crític.
76 - Capacitat per a comprendre i analitzar els processos d'identificació social, personal i grupal que intervenen en la pràctica del consum.
73 - Capacitat per a comprendre la centralitat del procés de consum en la configuració de la societat actual en totes les seues dimensions.
241 - Coneixement de les tendències emergents i dels principals debats oberts entorn d'aquestes.
238 - Coneixement de les principals perspectives teòriques en l'anàlisi sociològica del consum.
221 - Coneixement de l'evolució de la societat de consum de masses i de com afecta tant l'oferta i demanda de béns i serveis, com a les estratègies de comunicació publicitària.
128 - Capacitat per a identificar els perfils socials del públic a qui es dirigeixen els missatges publicitaris concrets i orientar el seu contingut.
117 - Capacitat per a extraure conclusions que orienten la seua pràctica professional i els permeten assajar propostes innovadores.