Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Curs 4 - Semestre 2
Metodologia didàctica
D'acord amb el caràcter teòric-pràctic atribuït a la matèria en el pla
d'estudis, aquest curs comprèn tres hores de classe setmanals, les quals
s'impartiran sense distingir entre classes teòriques i classes pràctiques. Atès
el caràcter dinàmic de la docència, amb independència del caràcter (ET / PR /
LAB / SEM / TUT) que tingui atribuïda la classe en els horaris del SIA les
activitats avaluables es poden exigir en qualsevol d'elles.
El mètode didàctic utilitzat en l'assignatura implica una combinació de
diferents tipus d'activitats, com s'explica tot seguit. Tota la informació
detallada relativa a aquestes activitats s'anirà publicant a l'aula virtual de
l'assignatura.
Activitats entregables prèvies a la sessió. S'han
preparat activitats perquè l'estudiant les prepare i entregue abans d'algunes
de les sessions seguint les instruccions de la professora. El propòsit
d'aquestes activitats és cridar l'atenció sobre el contingut del tema i
preparar alguns dels continguts que es treballaran en la sessió corresponent. Aquest
tipus d'activitats es programen seguint l'anomenada classe a l'inrevés (flipped
classroom), que consisteix a reduir el temps dedicat a la classe magistral,
tractant de traslladar fora de l'aula l'exposició de continguts. A cada sessió
es comentarà l'activitat entregable prèvia corresponent i es resoldran els
possibles dubtes. Aquesta activitat donarà peu al desenvolupament del tema i a
l'elaboració d'altres activitats a l'aula.
Activitats a l'Aula. Així mateix, cada tema es
complementa amb activitats pràctiques a realitzar a l'aula, guiades per la
professora, amb el propòsit de facilitar l'aprenentatge dels continguts i les
habilitats previstes.
Projecte en equip sobre avaluació de les pràctiques de RRHH d'una
organització excel·lent, que serà tutoritzat per la
professora. Per a la realització del mateix, els alumnes treballaran en equips
(formats per 4-5 estudiants) i actuaran com "consultors junior" amb
l'objectiu d'analitzar les pràctiques de RRHH utilitzades en una organització
de la seva elecció que tingui un reconeixement en l'àmbit de la GC. Cada equip
elaborarà un informe sobre el treball realitzat que serà a més exposat durant
l'última setmana del curs. Tota la informació relativa a aquest treball en
equip està publicada a l'aula virtual.
Per a un adequat seguiment del curs és necessària l'assistència a classe
durant tot el semestre, la participació en les classes, la realització de les
activitats pràctiques i l'aprofitament de les hores de tutoria per poder
resoldre els problemes que puguin sorgir en el procés d'aprenentatge .