Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Curs 1 - Semestre 1
Ensenyaments teòrics
30 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (problemes)
5 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (laboratori)
12 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Tutories
8 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
5 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 90 |
Hores presencials | Hores no presencials |
CB04 - Bioquímica i biologia molecular. - Conèixer l’estructura de les biomolècules per a entendre les propietats determinants de la seua funció biològica en el context cel·lular i de l’organisme. - Conèixer les estructures i les funcions bàsiques de les cèl·lules de l’organisme humà, amb l’aplicació dels conceptes i el llenguatge bioquímics. - Aprendre a utilitzar l’enfocament bioquímic en l’estudi de les funcions cel·lulars i de l’organisme. - Conèixer les bases teòriques i pràctiques de les tècniques bioquímiques aplicades a la investigació i al mesurament de les funcions cel·lulars. - Conèixer les bases moleculars de la malaltia.
CB21 - Laboratori. Manejar material i tècniques bàsiques de laboratori.
CI03 - Comunicació amb els companys i treball en equip. Ser capaç de: - Mantenir una actitud de confiança i respecte, oberta al canvi, juntament amb una predisposició a la col·laboració -. Col·laborar amb altres professionals de ciències de la salut amb la finalitat de donar les millors solucions al malalt i als seus familiars. - Reconèixer les limitacions pròpies a fi de sol·licitar la col·laboració d’altres col·legues. - Fer una exposició científica davant d’un auditori.
DP02 - Aprenentatge autònom. Ser capaç de gestionar l’aprenentatge autònom utilitzant les estratègies i recursos més adequats.
FSS03 - El metge com investigador. Ser conscient: -de la necessitat de comunicar a la comunitat científica els resultats de la seua experiència professional; -de la importància de la investigació com un factor per a la progressió professional; -de les oportunitats existents per a col·laborar en la investigació en el període de pregrau.
Motivació.Ser capaç de mantindre un alt nivell de motivació a pesar de les dificultats.
Laboratori. Manejar material i tècniques bàsiques de laboratori.
El metge com a investigador. Ser conscient:- De la necessitat de comunicar a la comunitat científica els resultats de la seua experiència professional.- De la importància de la investigació com un factor per a la progressió professional.- De les oportunitats existents per a col·laborar en la investigació en el període de pregrau.
Comunicació amb els companys i treball en equip. Ser capaç de:- Mantindre una actitud de confiança i respecte, oberta al canvi i una predisposició a la col·laboració.- Col·laborar amb altres professionals de ciències de la salut amb la finalitat de donar les millors solucions al malalt i als seus familiars.- Reconèixer les limitacions pròpies a fi de sol·licitar la col·laboració d’altres col·legues.- Fer una exposició científica davant d’un auditori de col·legues.
Bioquímica i biologia molecular.- Conèixer l’estructura de les biomolècules per a entendre les propietats determinants de la seua funció biològica en el context cel·lular i de l’organisme.- Conèixer les estructures i les funcions bàsiques dels cèl·lules de l’organisme humà, amb l’aplicació dels conceptes i el llenguatge bioquímics.- Aprendre a utilitzar l’enfocament bioquímic en l’estudi dels funcions cel·lulars i de l’organisme.- Conèixer les bases teòriques i pràctiques de les tècniques bioquímiques aplicades a la investigació i a la mesura dels funcions cel·lulars.- Conèixer les bases moleculars de la malaltia.
Aprenentatge autònom. Ser capaç de gestionar l’aprenentatge autònom utilitzant les estratègies i recursos més adequats.