Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.

VJ1226 - Disseny de Personatges i Animació

Curs 3 - Semestre 2

Temari

Temari

Teoria

1. Interpolació

  1. Corbes cúbiques paramètriques
  2. Representació de l'orientació
  3. Interpolació
  4. Moviment al llarg d'una corba: longitud de l'arc, control de velocitat
  5. Interpolació d'orientacions
  6. Rutes

2. Animació basada en la interpolació

  1. Key-Frame Systems
  2. Deformació d'objectes: Picking and Pulling, deformació d'espais
  3. Morphing 2D: mètode de la reixeta
  4. Mophing 3D: Poliedres star-shaped, Axial slices

3. Enllaços cinemàtics

  1. Modelatge jeràrquic
  2. Cinemàtica directa
  3. Cinemàtica inversa: mètodes analítics, numèrics i procedimentals 

4. Captura de moviment

  1. Tecnologies de captura: sistemes electromecànics, electromagnètics i òptics
  2. Reconstrucció 3D
  3. Modificació del moviment capturat
  4. Els formats Biovision i ASF/AMC

5. Animació basada en física

  1. Física bàsica
  2. Objectes flexibles
  3. Sistemes de partícules
  4. Simulació de cos rígid
  5. Detecció de col·lisions

6. Animació de fluids

  1. Equacions de Navier-Stokes
  2. La reixeta MAC
  3. Simulació física
  4. Simulació en temps real: animació procedimental i campos d'altura

 

Pràctiques

1. Modelatge low-poly

2. Skeletal rigging

3. Skinning

5. Modelatge high-poly

5. 3D Painting

6. Keyframing

7. Animació amb Mocap Data