Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Curs 3 - Semestre 2
Temari
PARTE I: Models de negoci en el sector de la publicitat i les relacions públcias.
Tema 1. Models bàsics.
1.1 L'empresa de publicitat. Aproximació a les noves estructures organitzatives en el context actual. exemples actuals
1.2 L'empresa de relacions públiques. Exemples actuals.
1.3 Altres models de negoci basats en la comunicació. L'empresa de franquícia.
PART II. Qüestions bàsiques empresa publicitat.
Tema 2. Fonaments de l'empresa de publicitat i relacions públiques.
2.1. El patrimoni empresarial de l'empresa de publicitat i relacions públiques.
2.2 Els comptes anuals de l'empresa de publicitat i relacions públiques. exemples pràctics
2.3. Documents financers complementaris.
Tema 3. La comunicació mercantil i financera
3.1. Comunicació mercantil d'empresa de publicitat i relacions públiques
3.2 La comunicació financera
PART III. Gestió de recursos en l'empresa de publicitat i relacions públiques. Alternatives actuals.
Tema 4. Inversió i finançament de l'empresa de publicitat i relacions públiques.
4.1 La inversió en l'empresa de publicitat i relacions públiques
4.2 El finançament a curt i mig termini de l'empresa de publicitat i relacions públiques
4.3 El finançament a llarg termini de l'empresa de publicitat i relacions públiques.
4.4. Alternatives d'inversió / finançament. El mercat de valors.
Tema 5. La comunicació i altres decisions directives en les empreses de publicitat i relacions públiques.
TEMARI PRÀCTIC
PROJECTES (50%) Els treballs pràctics de valoraran de la següent forma:
bloc I Pla de viabilitat d'una agència de publicitat i/o relacions públiques (en grup)
bloc II a Seguiment de mitjans
bloc III Seminari adscrit als oferits en "Escola de comunicació"