Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Curs 2 - Semestre 1
Temari
TEMA 1: QUÈ CONCEPTES HEM DE UTILITZAR PER A L'ANÀLISI DE LA COMUNICACIÓ PUBLICITÀRIA?
1.0. - Briefing. Fer un bon briefing i interpretar-ho correctament.
1.1.- Problema de comunicació.
1.2.- Posicionament.
1.3.- Target/Público objectiu.
1.4.- Objectius de comunicació.
1.5.- Estratègia de comunicació i eix.
1.6.- Estratègia creativa, concepte de campanya.
TEMA PRÀCTIC 1.1. ANÁLISIS DE CAMPAÑAS
-Estudi dels conceptes en anglés i aplicació a la comunicació publicitària.
TEMA PRÀCTIC 1.2. ENS ATREVIM?
- Planifiquem estratègicament: gens millor que abordar un cas real.
TEMA 2: QUÈ ESTÀ PASSANT ACTUALMENT EN LA COMUNICACIÓ PUBLICITÀRIA?
2.1.- El valor dels intangibles: la marca.
2.2.- Revolució tecnològica: el poder del consumidor.
2.3.- Evolució dels models de gestió en comunicació publicitària. De l'impacte al compartisc.
TEMA PRÀCTIC. SEMINARI DE CREATIVITAT EN VIU
TEMA 3: EL PROCÉS DE TREBALL EN LA COMUNICACIÓ PUBLICITÀRIA I QUI SÓN ELS SEUS PROTAGONISTES?
3.1.- El procés de planificació estratègica.
3.2.- Perfils professionals implicats en el procés.
3.3.- Nous perfils professionals com a conseqüència de la revolució tecnològica.
TEMA PRÀCTIC. ELS PROFESSIONALS IMPLICATS