Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Curs 1 - Semestre 2
Temari
0. INTRODUCCIÓ: familiaritzar-se amb el material que s'utilitzarà en classe i els fonaments teòrics i metodològics del curs. Apropant-se al discurs dels mitjans de comunicació des d'una perspectiva anglosaxona i les diferents categories genèriques.
1. NEW MEDIA 1)skills; 2) language focus; 3) listening
2. MARKETING 1)skills; 2) language focus; 3) listening
3. ADVERTISING 1)skills; 2) language focus; 3) listening
Activitats pràctiques (PR1-PR2)
- Ser capaç de llegir anuncis de treball per treballar en un mitjà de comunicació.
- Escriure un CV i una carta de presentació, i realitzar una entrevista de treball en anglès.
- Escriure correus electrònics.
- Entendre un telenotícies d'un canal de TV en anglès britànic i/o nord-americà.
- Fer presentacions orals amb power point i l'ajuda de material visual.
- Ser capaç de parlar en públic, mantenir una conversa, realitzar una entrevista oral a una personalitat del món de la política, cultura, esports, etc. i elaborar un reportatge o notícia internacional per a la ràdio i la televisió.
- Fer activitats en parelles i en equip per millora l’expressió oral.
- Cobrir un esdeveniment internacional (per exemple els Goya) en anglès.
- Treballar la pronunciació i l'entonació: exercicis d'imitació.
- Treballar la relació entre llenguatge corporal i verbal.
- Analitzar imatges i fotos des d'una perspectiva multicultural (identificar estereotips culturals de raça, nació, religió, gènere, etc.)
- Treball de documentació i cerca d'informació en Internet (en anglès) per a l'elaboració d'un article o notícia.
- Llegir, analitzar, traduir, comparar textos en llengua anglesa i espanyola.
-Treballar l'economia lingüística i l’escriptura sintètica.
- Desenvolupar glossaris específics.