Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Curs 3 - Semestre 1
Metodologia didàctica
L'assignatura
parteix d'una metodologia que separa entre teoria i pràctica, les quals es
desenvolupen de manera alternada. La teoria es basa en exposicions de temes
teòrics per part del professorat, les quals es complementen amb exercicis i
exemples relacionats amb els coneixements impartits. En la fase pràctica
s'estimula l'assimilació de conceptes a través del treball individual i grupal
de l'alumnat, els quals es relacionen amb els temes principals de la matèria.
Al començar el semestre es dividirà el conjunt global d'alumnat en dos
grups (L1 i L2), de 45 alumnes cadascun, per a la seua posterior subdivisió en
grups de no més de cinc persones, per a treballar-hi la proposta pràctica
grupal.
L'assignatura es complementa amb un seminari. L'assistència de l'alumnat a
aquest seminari és obligatòria. L'alumnat haurà de preparar de manera
individual una reflexió i/o anàlisi relacionada amb el seminari, en funció de
les directrius que se li atorguen.
L'assignatura combina sessions presencials, treball en laboratori i treball
autònom per part de l'alumnat. Aquest haurà de complir amb totes les fases per
a superar l'assignatura. Per a superar l'assignatura, l'alumnat haurà
d'assistir a les sessions teòriques, al seminari i a les sessions pràctiques.
Així mateix, haurà d’entregar els exercicis i exemples plantejats i les
pràctiques programades i complir els terminis establits en el cronograma de
l'assignatura.
Les sessions pràctiques ocupen 4 hores setmanals (2 hores teoria i 2 hores
pràctica). El temari teòric es troba completat amb el temari pràctic.