Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Curs 2 - Semestre 1
Ensenyaments teòrics
28 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (problemes)
15 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Seminaris
15 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
2 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 60 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball de preparació dels exàmens
0 | 30 |
Hores presencials | Hores no presencials |
FB03 - Identificar i conèixer les dificultats d'aprenentatge en el raonament logicomatemàtic.
FB04 - Tractar les dificultats detectades en l'aprenentatge.
FB06 - Conèixer programes i elaborar materials per a la resolució de situacions educatives que afecten alumnat amb dificultats d'aprenentatge, diferents capacitats i/o distints ritmes d'aprenentatge.
FB12 - Abordar i resoldre problemes de disciplina.
FB25 - Identificar i conèixer les dificultats d'aprenentatge en la lectura i l'escriptura.
FBUJI24 - Reconèixer i identificar de forma conceptual les dificultats d'aprenentatge.
R14 - Valorar la importància de la família i l'escola en l'evolució i millora dels problemes d'aprenentatge en educació primària.
R14 - Saber detectar les dificultats d'aprenentatge que poden aparèixer en aquesta etapa i coneguen diferents formes d'avaluació d'aquestes.
R14 - Donar resposta als diferents problemes d'aprenentatge en educació primària.
R14 - Desenvolupar criteris, acords amb plantejaments inclusius, vàlids per a donar resposta a les dificultats d'aprenentatge en aquesta etapa.
R14 - Conèixer les diferents dificultats d'aprenentatge en sentit ampli i els models de resposta que poden trobar en les aules d'educació primària.
R14 - Conèixer els problemes d'autoregulació cognitiva, les seues diferents manifestacions i graus de severitat, aprofundint en el TDAH com a manifestació més severa.