Curs 1 - Semestre 2
Ensenyaments teòrics
27 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (problemes)
26 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Seminaris
4 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
3 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 60 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball de preparació dels exàmens
0 | 30 |
Hores presencials | Hores no presencials |
FBUJI11 - Conèixer el desenvolupament psicomotor i dissenyar intervencions destinades a promoure’l.
FBUJI12 - Crear propostes motrius respectant els aspectes òptims del creixement i desenvolupament saludable
FBUJI13 - Detectar situacions de falta de benestar del xiquet o la xiqueta que siguen incompatibles amb el seu desenvolupament i promoure la seua millora
FBUJI14 - Dissenyar activitats encaminades al desenvolupament de les habilitats motrius
FBUJI15 - Distingir les actuacions motores que s’adeqüen millor al desenvolupament físic harmònic i equilibrat.
FBUJI16 - Observar i valorar l’evolució motriu dels xiquets i xiquetes, relacionant els patrons motrius i conductuals amb una correcta maduració.
FBUJI17 - Potenciar en els xiquets i les xiquetes el coneixement i control del seu cos i les seues possibilitats motrius, així com els beneficis que tenen sobre la salut
FBUJI18 - Realitzar exposicions teòriques i pràctiques al voltant d’aspectes metodològics de l’educació motriu
FBUJI19 - Ser capaç d’ajustar les situacions motrius a les individualitats psicomotores i sociomotores dels xiquets i xiquetes
Aquesta assignatura no presenta resultats d'aprenentatge