Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Curs 4 - Anual
Ensenyaments teòrics
10 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (problemes)
6 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (laboratori)
12,5 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Seminaris
10 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Tutories
4,5 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
2 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 50 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball de preparació dels exàmens
0 | 17,5 |
Hores presencials | Hores no presencials |
CE02 - Domini de tècniques i estratègies d'interpretació
CE03 - Domini de la llengua materna i la seua cultura pera traduir i interpretar.
CE04 - Domini de la primera llengua estrangera i la seua cultura per a traduir i interpretar.
CG02 - Resolució de problemes
CG07 - Presa de decisions
CG09 - Habilitats en les relacions interpersonals
CG12 - Treball en un context internacional
CG13 - Compromís ètic
CG14 - Adaptació a noves situacions
CG16 - Reconeixement a la diversitat i multiculturalitat
Ser capaç d'ubicar-se com a agent en el funcionament i contingut dels serveis públics de les cultures implicades.
Identificar les característiques socials de les cultures implicades i la seua incidència en els patrons d'interacció comunicativa.
Familiaritzar-se amb la terminologia emprada habitualment en els serveis públics en llengües B i A.
Dominar les tècniques comunicatives de mediació intercultural, explicitació de valors culturals i negociació en conflictes.
Dominar l'expressió oral ritualitzada en les llengües B i A.
Dominar i aplicar la tècnica i estratègies pròpia de la interpretació dialògica (bilateral, murmurat, traducció a la vista de documents oficials).
Adquirir i aplicar les tècniques i estratègies de la interpretació telefònica.
Adquirir i aplicar el comportament de l'intèrpret professional (rol, ètica i protocol).