SIA. Sistema d'Informació Acadèmica

Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.

VJ1226 - Disseny de Personatges i Animació

Curs 3 - Semestre 2

Temari

Temari

Teoria

1. Interpolació

  1. Corbes cúbiques paramètriques
  2. Representació de l'orientació
  3. Interpolació
  4. Moviment al llarg d'una corba: longitud de l'arc, control de velocitat
  5. Interpolació d'orientacions
  6. Rutes

2. Animació basada en la interpolació

  1. Key-Frame Systems
  2. Deformació d'Objectes: Picking and Pulling, Deformació d'espais
  3. Morphing 2D: Mètode de la Reixeta
  4. Mophing 3D: Poliedres star-shaped, Axial slices

3. Enllaços Cinemáticos

  1. Modelatge Jeràrquic
  2. Cinemàtica Directa
  3. Cinemàtica Inversa: fiquedos analítics, numèrics i procedurales

4. Captura de moviment

  1. Tecnologies de captura: sistemes electromecànics, electromagnètics i òptics
  2. Reconstrucció 3D
  3. Modificació del moviment capturat
  4. El format Biovision

5. Animació basada en Física

  1. Física bàsica
  2. Objectes flexibles
  3. Sistemes de Partícules
  4. Simulació de Cos Rígid
  5. Detecció de Col·lisions

6. Animació de fluids

  1. Equacions de Navier-Stokes
  2. La Reixeta MAC
  3. Simulació Física
  4. Simulació en temps real: Animació Procedural, Campos d'altura i Sistemes de Partícules

 

Pràctiques

1. Esculpit i pintat 3D

  1. Introducció a Mudbox
  2. Esculpit d'un bust
  3. Creació d'un humanoide
  4. Exercici entregable

2. Modelatge low-poly i skeletal-rigging amb 3ds Max

  1. Modelatge d'un personatge low-poly
  2. Skeletal rigging
  3. Skinning
  4. Exercici entregable

Sessions voluntàries:

  1. SmartBody, plataforma per a l'animació de personatges
  2. Mocap OptiTrack, captura el moviment
  3. Kinect, captura el personatge
Universitat Jaume I CIF: Q-6250003-H Av. Vicent Sos Baynat, s/n 12071 Castelló de la Plana, Espanya
Tel.: +34 964 72 80 00 Fax: +34 964 72 90 16