Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Curs 1 - Semestre 1
Ensenyaments teòrics
30 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (laboratori)
21 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Seminaris
5 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Tutories
1 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
3 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 90 |
Hores presencials | Hores no presencials |
CB07 - L’estructura i la funció de l’organisme humà en estat de salut i de cada un dels seus òrgans i aparells. - Conèixer i descriure l’estructura macroscòpica i microscòpica normal dels diversos sistemes i aparells. -Conèixer i descriure les funcions normals dels diversos sistemes i aparells de l’organisme, en els diversos nivells d’organització (des de l’organisme intacte fins als nivells cel·lular, subcel·lular i molecular). - Conèixer els mecanismes homeostàtics i de regulació dels diversos sistemes i aparells. - Conèixer les bases teòriques i l’aplicació dels diversos mètodes d’exploració funcional dels sistemes i dels aparells. Adaptació a l’entorn.
CB08 - El cicle de la vida. Conèixer com afecten en l’estructura i la funció normal els diferents estats de la vida : fetus, nounats, xiquets, adolescència, adults, vellesa i mort.
CB14 - Embriologia. Conèixer el desenvolupament embrionari i l'organogènesi.
CB21 - Laboratori. Manejar material i tècniques bàsiques de laboratori.
CB29 - Aparells i sistemes. Creixement, maduració i envelliment dels distints aparells i sistemes.
DP02 - Aprenentatge autònom. Ser capaç de gestionar l’aprenentatge autònom utilitzant les estratègies i recursos més adequats.
DP05 – Motivació. Ser capaç de mantenir un alt nivell de motivació a pesar de les dificultats.
Motivació.Ser capaç de mantindre un alt nivell de motivació a pesar de les dificultats.
L’estructura i la funció de l’organisme humà en estat de salut i de cada un dels seus òrgans i aparells.- Conèixer i descriure l’estructura macroscòpica i microscòpica normal dels diversos sistemes i aparells.- conèixer i descriure les funcions normals dels diversos sistemes i aparells de l’organisme, en els diversos nivells d’organització (des de l’organisme intacte fins als nivells cel·lular, subcel·lular i molecular).- Conèixer els mecanismes homeostàtics i de regulació dels diversos sistemes i aparells.- Conèixer les bases teòriques i l’aplicació dels diversos mètodes d’exploració funcional dels sistemes i dels aparells. Adaptació a l’entorn.
Laboratori. Manejar material i tècniques bàsiques de laboratori.
Embriologia. Conèixer el desenvolupament embrionària i l’organogènesi.
El cicle de la vida. Conèixer com afecten en l’estructura i la funció normal els diferents estats de la vida: fetus, nounats, xiquets, adolescència, adults, vellesa i mort.
Aprenentatge autònom. Ser capaç de gestionar l’aprenentatge autònom utilitzant les estratègies i recursos més adequats.