Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Curs 4 - Semestre 2
Ensenyaments teòrics
20 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (problemes)
10 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (laboratori)
10 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Seminaris
2 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Tutories
1 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
2 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 50 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball de preparació dels exàmens
0 | 17,5 |
Hores presencials | Hores no presencials |
CE14 - Capacitat per a analitzar les necessitats del mercat i del client.
CE16 - Aplicar metodologies i tècniques per al desenvolupament de productes.
CE18 - Capacitat d’aplicar tècniques de disseny i avaluació ergonòmica, interacció amb l’usuari i de seguretat.
CE23 - Creativitat i innovació en l'àmbit del disseny.
CG1 - Coneixement d'una llengua estrangera.
CG1.OP03.1 Coneixement de la terminologia bàsica de la matèria en idioma estranger.
CE23.OP03.1 Explicar i comparar diferents tècniques d’innovació de productes centrada en els usuaris.
CE18.OP03.2 Utilitzar diferents tècniques de mesurament de percepcions i emocions.
CE18.OP03.1 Diferenciar els diferents nivells d’interacció (sensorial, percepció, emocional) amb l’usuari.
CE16.OP03.1 Aplicar tècniques d’enginyeria Kansei basades en anàlisi multivariant per a determinar relacions entre les percepcions d’un producte i les seues característiques.
CE14.OP03.2 Aplicar la semàntica de productes en la comparació de diferents productes del mercat.
CE14.OP03.1 Identificar els necessitats emocionals dels usuaris