Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.

PS1002 - Tecnologies de la Informació i Fonts Documentals en Psicologia (Informàtica)

Curs 1 - Semestre 1

Metodologia

Metodologia didàctica

a) Metodologia didàctica

 

ACTIVITAT FORMATIVA

Hores presencials

Hores

no presencials

Dimensions

del grup

Resultats d'aprenentatge (Numeració segons la taula anterior)

 

1. Classe teòrica

15

---

C

G11 Informàtica relativa a l'àmbit d'estudi

G12 Capacitat de gestió de la informació

2. Classe pràctica (Problemes)

8

---

G

G06 Aprenentatge autònom

G11 Informàtica relativa a l'àmbit d'estudi

G12 Capacitat de gestió de la informació

3. Classe pràctica (Laboratoris)

14

---

G

G06 Aprenentatge autònom

G11 Informàtica relativa a l'àmbit d'estudi

G12 Capacitat de gestió de la informació

4. Seminari - Taller

4

---

G

G06 Aprenentatge autònom

G11 Informàtica relativa a l'àmbit d'estudi

G12 Capacitat de gestió de la informació

5. Tutoria

0

---

 

 

G06 Aprenentatge autònom

 

6. Avaluació

4

---

C

 

Totes les competències

 

7. Treball personal

---

60

---

G06 Aprenentatge autònom

G11 Informàtica relativa a l'àmbit d'estudi

G12 Capacitat de gestió de la informació

8. Estudi per als exàmens

---

45

---

G06 Aprenentatge autònom

G11 Informàtica relativa a l'àmbit d'estudi

G12 Capacitat de gestió de la informació

 

Subtotal hores dedicació de l'estudiantat

A: 45

B: 105

 

Total hores

Crèdits ECTS (A B)/25

150

 

6

 

 

 
 

b) Metodologia d'ensenyament/aprenentatge
 

Las metodologías que emplearemos en esta asignatura son  las siguientes: la lección magistral en las clases teóricas, mientras que en las clases de aula, laboratorio y seminario se realizarán ejercicios en aulas de informática, donde se llevará a cabo el aprendizaje de programas informáticos y de bases de datos bibliográficas del ámbito de la psicología. Las actividades se efectuarán individualmente y en grupo.

Se seguirá una metodología activa en todas las clases de la asignatura: actividades en ordenador, lecturas, debates y participación. Antes de entrar en el aula, el alumnado tendrá que realizar tareas de preparación de las clases, mediante la lectura de las guias de prácticas, realización de ejercicios disponibles en el aula virtual y búsquedas de información en bases de datos bibliográficas. También, antes de las clases de seminario serán necesarias lecturas previas de un artículo científico y del material de las guias de prácticas disponibles en aula virtual. Además, después de la sesión presencial se llevarán a cabo tareas de reelaboración de lo aprendido, mediante tareas de aplicación por medio de la resolución de ejercicios en cuestinarios del aula virtual.



9. Planificació d'activitats

 

Activitats

Hores presencials

Hores no presencials

Ensenyaments teòrics

15

0

Ensenyaments pràctics (Problemes)

8

0

Ensenyaments pràctics (Laboratori)

14

0

Seminaris

4

0

Avaluació

4

0

Treball personal

0

60

Treball de preparació dels exàmens

0

45

 

45

105

Hores totals (núm.  de crèdits * 25)

150