SIA. Sistema d'Informació Acadèmica

PU0921 - Redacció Publicitària

Curs 2 - Semestre 2

Temari

Temari

TEMA 1: La redacció publicitària en el marc dels discursos publicitaris.

- 1.1. La redacció com a enunciació

- 1.2. Redactar en els escenaris de comunicació actuals

- 1.3. Principals conceptes

TEMA 2. Pensar i redactar.

- 2.1. De “escriure” a “redactar”

- 2.2. El procés de conceptualització

TEMA 3. Publicitat i retòrica.

- 3.1. Redacció publicitària i retòrica

- 3.2. Fonaments de la redacció publicitària

- 3.3. Característiques de la redacció publicitària

TEMA 4. Recursos i estratègies de la redacció publicitària.

- 4.1. Storytelling

- 4.2. Els tòpics del redactor

- 4.3. Descripció, entimema, narració, intertextualidad, informació, argumentació, imatge-paraula

- 4.4. La marca i el copy

PROGRAMA PRÀCTIQUES ·

Seminari: Elaboració de treball acadèmic. ·

Pràctica 0: Prova de redacció per conèixer el nivell del grup respecte de l'expressió escrita. ·

Pràctica 1:Expressió escrita per concretar idees. L'eix de campanya i el procés de conceptualització. ·

Pràctica 2:Organització retòrica de la redacció: inventio, dispositio, elocutio, memòria i pronunciatio. ·

Pràctica 3:Adaptació de la redacció a circumstàncies diverses. ·

Pràctica 4:L'ordre del llenguatge i el sentit del missatge. Distribuir les idees en estructures determinades. Argumentar i redactar de manera coherent i cohesionada.

Pràctica 5:Argumentació estratègica a través de la redacció. Anàlisi i aplicació de recursos i estratègies de la redacció.

Informació i consultes: Bústia UJI | Centre de seguretat i privacitat
Universitat Jaume I CIF: Q-6250003-H Av. Vicent Sos Baynat, s/n 12071 Castelló de la Plana, Espanya
Tel.: +34 964 72 80 00 Fax: +34 964 72 90 16