SIA. Sistema d'Informació Acadèmica

Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.

PU0921 - Redacció Publicitària

Curs 2 - Semestre 2

Activitats

Ensenyaments teòrics

24 0
Hores presencials Hores no presencials

Ensenyaments pràctics (problemes)

24 0
Hores presencials Hores no presencials

Seminaris

6 0
Hores presencials Hores no presencials

Tutories

3 0
Hores presencials Hores no presencials

Avaluació

3 0
Hores presencials Hores no presencials

Treball personal

0 54
Hores presencials Hores no presencials

Treball de preparació dels exàmens

0 36
Hores presencials Hores no presencials

Competències

CG01 - Adaptació a noves situacions.

CG02 - Aprenentatge autònom.

CG04 - Capacitat de gestió de la informació.

CG07 - Comunicació oral i escrita en llengua nativa.

CG10 - Creativitat.

CG12 - Informàtica relativa a l'àmbit d'estudi.

CG16 - Raonament crític.

CG19 - Presa de decisions.

CG20 - Treball en equip.

Resultats d'aprenentatge

137 - Capacitat per a l'elaboració d'estratègies de l'argumentació per a la redacció de l'eslògan publicitari.

138 - Capacitat per a potenciar els fonaments bàsics en la redacció publicitària: correcció, adaptació i eficàcia en la construcció de missatges publicitaris.

185 - Competència per a determinar els condicionants publicitaris i creatius en l'elaboració de la redacció publicitària.

262 - Foment del pensament creatiu per a la redacció publicitària en mitjans convencionals i no convencionals.

272 - Habilitat per a detectar els principis de coherència de campanya en el procés de conceptualització de la redacció de conceptes i textos publicitaris.

292 - Habilitats de creació publicitària del naming, publicitat de guerrilla i per a la creativitat oculta en la conjugació de la reason why com a argumentació principal en la redacció del missatge publicitari.

Universitat Jaume I CIF: Q-6250003-H Av. Vicent Sos Baynat, s/n 12071 Castelló de la Plana, Espanya
Tel.: +34 964 72 80 00 Fax: +34 964 72 90 16