SIA. Sistema d'Informació Acadèmica

Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.

PU0915 - Crítica Publicitària

Curs 2 - Semestre 1

Temari

Temari

TEMA 1: QUÈ CONCEPTES HEM DE UTILITZAR PER A L'ANÀLISI DE LA COMUNICACIÓ PUBLICITÀRIA?

1.0. - Briefing. Fer un bon briefing i interpretar-ho correctament.

1.1.- Problema de comunicació.

1.2.- Posicionament.

1.3.- Target/Público objectiu.

1.4.- Objectius de comunicació.

1.5.- Estratègia de comunicació i eix.

1.6.- Estratègia creativa, concepte de campanya.

TEMA PRÀCTIC 1.1. ANÁLISIS DE CAMPAÑAS

-Estudi dels conceptes en anglés i aplicació a la comunicació publicitària.

TEMA PRÀCTIC 1.2. ENS ATREVIM?

- Planifiquem estratègicament: gens millor que abordar un cas real.

 

TEMA 2: QUÈ ESTÀ PASSANT ACTUALMENT EN LA COMUNICACIÓ PUBLICITÀRIA?

2.1.- El valor dels intangibles: la marca.

2.2.- Revolució tecnològica: el poder del consumidor.

2.3.- Evolució dels models de gestió en comunicació publicitària.

TEMA PRÀCTIC. BRANDED CONTENT

 

TEMA 3: EL PROCÉS DE TREBALL EN LA COMUNICACIÓ PUBLICITÀRIA I QUI SÓN ELS SEUS PROTAGONISTES?

3.1.- Perfils professionals implicats en el procés.

3. 2.- Nous perfils professionals com a conseqüència de la revolució tecnològica.

TEMA PRÀCTIC. ELS PROFESSIONALS IMPLICATS

 

Universitat Jaume I CIF: Q-6250003-H Av. Vicent Sos Baynat, s/n 12071 Castelló de la Plana, Espanya
Tel.: +34 964 72 80 00 Fax: +34 964 72 90 16