Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.

Activitats

Avaluació

2 0
Hores presencials Hores no presencials

Treball personal

0 373
Hores presencials Hores no presencials

Competències

L'estudiant adquirirà les competències següents: A) BÀSIQUES i GENERALS: • Proporcionar coneixements que serviran de base per al desplegament i aplicació en la pràctica d'estratègies, polítiques, sistemes de gestió i ferramentes relacionats amb la sostenibilitat i la responsabilitat social corporativa. • Desenrotllar la capacitat d'analitzar i reflexionar de forma crítica, així com avaluar i plantejar solucions, sobre possibles dilemes ètics, econòmics i socials. • Desenrotllar la capacitat de l'estudiant de comunicar-se, de forma clara i sense ambigüitats, tant amb audiències expertes com no expertes. B) ESPECÍFIQUES: • Ser capaç de comunicar amb claredat els seus coneixements i actuacions en matèria de Sostenibilitat i RSC a públics especialitzats i no especialitzats, utilitzant distints formats i instruments de comunicació. • Dur a terme projectes i tasques d'investigació en matèria de RSC i Sostenibilitat.

Resultats d'aprenentatge

Els objectius d'este Mòdul són: Responsabilitat de les empreses en l'esfera dels Drets Humans. L'estudiant haurà de ser capaç de: • Reconéixer els conceptes bàsics que vinculen la responsabilitat social i el respecte dels drets humans per part de l'empresa. • Relacionar el Dret Internacional amb l'empresa i els drets humans. • Conéixer l'evolució del sistema internacional dels drets humans en l'àmbit de l'empresa i les principals iniciatives empreses per distints organismes internacionals. • Identificar els sistemes universal i europeu de promoció i protecció dels drets humans. • Conéixer les iniciatives existents a Espanya en l'àmbit de les empreses i els drets humans. Direcció de persones en empreses socialment responsables. L'estudiant haurà de ser capaç de: • Integrar les persones en la presa de decisions de les organitzacions amb una Direcció que les tracte com a tals, definint un nou paradigma. • Relacionar i revisar cada una de les àrees en què tradicionalment ha funcionat la Direcció de • Recursos Humans amb les necessitats, aspiracions i satisfacció de les persones que formen part de l'organització. • Planificar totes les activitats de manera que les persones puguen créixer i desenrotllar-se, influint en elles perquè adapten el seu comportament a una gestió socialment responsable. Conciliació de la vida laboral i familiar. L'estudiant haurà de ser capaç de: • Descriure en què consistixen les diferències de gènere. • Identificar les tendències socials de gènere en les societats actuals. • Examinar i diferenciar quins comportaments són acceptables des del punt de vista de la RSC i quins no ho són. • Relacionar la integració de distints col•lectius a la llum de la RSC. • Prevenció de riscos laborals. L'estudiant haurà de ser capaç de: • Definir i diferenciar en matèria de prevenció de riscos laborals la responsabilitat jurídica i la responsabilitat ètica. • Descriure les ferramentes disponibles per a poder portar a la pràctica la gestió davall RSC en el pla dels riscos laborals. • Formular estratègies empresarials a fi de consolidar el valor marca i el valor reputacional des de la prevenció de riscos laborals i a la discapacitat. • Gestionar la prevenció dels regs laborals d'acord amb els principis inherents a la responsabilitat social corporativa. • Dissenyar modernes estratègies de gestió en relació amb l'àrea de la prevenció i de la integració de les persones amb discapacitat. • Definir i diferenciar les diverses polítiques d'integració en el marc de l'empresa a fi d'aconseguir un valor afegit en el marc de les organitzacions i empreses. • Explicar i gestionar la política d'integració en l'ocupació com a estratègia per a aconseguir un valor afegit de les organitzacions i empreses tant des del pla laboral com social.