Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.

Temari

Temari

Primera sessió. La cultura corporativa i la gestió del canvi.

La cultura en les organitzacions: tipologia i funcions. Els processos d'intervenció per al canvi cultural.


Segona sessió. La gestió de les relacions informatives.

Els mitjans de comunicació com a públic estratègic de les organitzacions. Sistemes i mètodes per a la millora de la gestió de les relacions informatives.


Tercera sessió. La gestió de les relacions amb la comunitat.

Programes de comunicació corporativa de relacions amb la comunitat. El patrocini i el mecenatge.


Quarta sessió. La gestió de la responsabilitat social corporativa

Concepte de RSC. Implicacions en la gestió de l'organització. Mètodes de comunicació. El triple informe i la metodologia del GRI.


Cinquena sessió. Els esdeveniments com a eina de comunicació corporativa.

La gestió d'esdeveniments, sistemes i procediments. Els esdeveniments com a nous mitjans de comunicació amb públics objectiu. Casos pràctics.


Sisena sessió. La comunicació interna 2.0

La gestió de la comunicació interna en l'entorn web. Xarxes socials i comunicació interna. La gestió dels portals corporatius.

Setena sessió. La reputació corporativa i les últimes tendències en la gestió de la comunicació corporativa. La reputació corporativa, concepte i sistemes d'avaluació. Metodologia de gestió. Monitors de reputació.