SIA. Sistema d'Informació Acadèmica

Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.

SAR009 - El Llenguatge del Màrqueting i la Promoció de Productes / The Language of Marketing and Product Promotion

Semestre 2

Temari

Temari

1. Definició de promoció. De la teoria a la pràctica: com començar
2. Llenguatge promocional: principals característiques
3. L'anàlisi de la distribució dels textos promocionals per al mercat de la Web 2.0
4. El desenvolupament de textos promocionals propis per al mercat de la Web 2.0
5. Objectius i material de suport: l'ús de dispositius visuals
6. Donar al lector el que desitja aconseguir: utilització del llenguatge adequat
7. Canviar el punt de vista d'altres persones sobre els nostres productes i serveis

Universitat Jaume I CIF: Q-6250003-H Av. Vicent Sos Baynat, s/n 12071 Castelló de la Plana, Espanya
Tel.: +34 964 72 80 00 Fax: +34 964 72 90 16