El mètode didàctic predominant en la impartició dels crèdits teòrics de l'assignatura serà el de la classe magistral participativa, i es fomentarà la participació en l'aula. Per a donar suport al procés d'ensenyament-aprenentatge el professorat prepararà uns esquemes-transparències de cada tema per a un millor seguiment de la classe. El contingut d'aquestes transparències s'ha d'ampliar a partir de la bibliografia recomanada per a cada tema. Aquests continguts són exigibles de manera individual a l'estudiantat en l'examen escrit de l'assignatura.
El desenvolupament dels crèdits pràctics pretén ampliar i aplicar els conceptes rebuts en les classes teòriques, així com fomentar en l'alumnat les capacitats crítiques, analítiques i sintètiques.
La realització d'activitats pràctiques consistirà en la resolució de problemes, exercicis i casos pràctics. Els estudiants i les estudiantes realitzaran el treball especificat en cadascuna de les pràctiques, i entregaran un informe amb la resolució de l'activitat. Així mateix, la resolució d'aquestes activitats es discutirà en les sessions pràctiques.
Les classes de laboratori consistiran en la resolució de problemes i exercicis pràctics de forma individual o en grup. A vegades es corregiran en classe o es realitzaran intercanvis entre l'alumnat de les solucions proposades per a la correcció.