MI1033 - Avaluació i Innovació Educativa

Curs 4 - Anual

Sistema d'avaluació

Elaboració i/o exposició de treballs

50%

Examen escrit (test, desenvolupament i/o problemes)

25%

Prototips

25%

Criteris de superació

En termes generals, per superar l'assignatura l'estudiant o l'estudiant haurà d'expressar-se oralment i per escrit de manera correcta i ajustada. No s'admetran errors com les faltes d'ortografia.

De manera específica, quant a les diferents proves d'avaluació:

a) Sera necessari aprovar (50% de la nota) cadascuna de les tres parts que conformen la totalitat de l'assignatura per considerar a l'alumne o a l'alumna com a apte.

1. Treball d'innovació (fins a 5 punts. Nota de grup amb correcció individual per autoavaluació del grup): El treball haurà de tenir el format d'un article científic, d'un màxim de 6.000 paraules (incloent absolutament tots els apartats des del resum fins a la bibliografia), i seguirà per norma general les pautes de la Revista de Recerca i Avaluació Educativa (RELLEU) (http://www.uv.es/relieve/ secció “característiques desitjables del manuscrit) i quan sorgeixin dubtes se seguiran les pautes de publicació de l'APA (http://www.apastyle.org/).

2. Examen teòric: (fins a 2,5 punts. Nota individual) Preguntes breus d'identificació de conceptes teòrics

3. Exámen pràctic: (fins a 2,5 punts. Nota individual) Preguntes pràctiques d'avaluació al llarg del curs

b) El fet de presentar alguna de les pràctiques al professorat de l'assignatura serà fet suficient com per considerar a l'alumne o a l'alumna com presentat. Si, en canvi, no presenta cap pràctica, ni treball final, ni examen es podrà considerar que l'alumne o l'alumna no ha consumit la convocatòria.