SIA. Sistema d'Informació Acadèmica

Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.

CA0943 - Indústries Culturals

Curs 4 - Semestre 2

Temari

Temari

TTema 0



Introducció . Generalitats : Aproximació al concepte d'indústria cultural i indústria creativa .

Tema 1 .

  De les indústries culturals a les indústries creatives . L'Economia Creativa , Societat creativa, ciutats creatives. 

Tema 2 .

Classificació i radiografia econòmica de les Indústries Culturals i Creatives

tema 3

Perfils professionals i capacitats en l'àmbit de les indústries culturals i creatives .

Models de negoci en les indústries creatives i culturals .

tema 4

Característiques principals de :

Indústria EDITORIAL a Espanya.
tema 5

Característiques principals de la indústria DISCOGRÀFICA  a Espanya .

tema 6

 
Característiques principals de la indústria CINEMATOGRÀFICA a Espanya .

tema 7

Característiques principals de la indústria del videojoc a Espanya .

Tema 8 . Característiques principals de : .

8.1.La PREMSA diària i periòdica : Situació econòmica de la indústria en l'actualitat .

8.2.La RÀDIO : concentració versus diversificación.El present.

8.3.TELEVISIÓ : La situació de la indústria televisiva a l'actualitat .Tema 6.

tema 9.

Temes transversals.
- La ficció audiovisual al servei de la comunicació comercial i corporativa. 

 



Programa pràctic


Treballs pràctics. (Explicats en l’apartat “Criteris de superació de l’assignatura")

seminaris:
 
1.- S'adscriu a un dels grans seminaris del grau.
 
2.- Cinema fòrum: Debat posterior. Sessió 1. Les indústries creatives i el desenvolupament econòmic del territori. Visionat i debat.
Universitat Jaume I CIF: Q-6250003-H Av. Vicent Sos Baynat, s/n 12071 Castelló de la Plana, Espanya
Tel.: +34 964 72 80 00 Fax: +34 964 72 90 16