Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Curs 4 - Semestre 1
Temari
TEMA 1. Màrqueting de destinacions turístiques.
1.1. Concepte i naturalesa de les destinacions turístiques.
1.2. El paper del màrqueting en la comercialització de les destinacions.
1.3. El desenvolupament del turisme en les destinacions.
1.4. El turisme sostenible com a factor de desenvolupament de la destinació.
TEMA 2. Organitzacions turístiques i el paper d'aquestes en el màrqueting turístic.
2.1. Estructura per nivells i funcions de les organitzacions turístiques.
2.2. Organitzacions en l'àmbit internacional.
2.3. Organitzacions en l'àmbit nacional.
2.4. L'administració turística d'Espanya.
2.5. Organitzacions d'àmbit autonòmic, provincial i local.
TEMA 3. Els sectors implicats en turisme.
3.1. El sector públic.
3.2. Organitzacions no lucratives.
3.3. El sector empresarial.
3.4. La comunitat local.
TEMA 4. Màrqueting d'allotjaments i d'agències de viatges.
4.1. El mercat i la gestió comercial del negoci hoteler.
4.2. Màrqueting mix dels establiments hotelers.
4.3. El mercat i el màrqueting mix de les agències de viatges.
4.4. Relació d'hotels i agències de viatges amb la resta dels intervinents del turisme.
TEMA 5. Màrqueting del turisme rural.
5.1. Sector turístic i turismes alternatius: naixement del turisme rural.
5.2. El turisme rural a Espanya i a la Unió Europea.
5.3. Estratègies de màrqueting del turisme rural: producte, preu, distribució i comunicació.
TEMA 6. Màrqueting del patrimoni cultural.
6.1. Gestió i màrqueting del patrimoni cultural
6.2. Anàlisi de l'experiència del visitant i formació de l'oferta cultural.
6.3. Preu, distribució i comunicació del patrimoni cultural.
TEMA 7. Altres productes turístics.
7.1. Màrqueting de sol i platja.
7.2. Màrqueting gastronòmic i del vi.
7.3. Màrqueting d'incentius i congressual.
7.4. Màrqueting de turisme de salut.