Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Curs 4 - Semestre 1
Temari
INTRODUCCIÓ
1. ELS RECURSOS I LA SEUA TRANSFORMACIÓ EN PRODUCTES TURÍSTICS
1.1. El producte turístic i la seua estructuració
1.2. Actuacions sobre els productes
1.3. La diversitat d'espais turístics i potencialitat de productes
2. ELS PRODUCTES TURÍSTICS EN L'ESPAI LITORAL: ANÀLISI I GESTIÓ
2.1. Els productes turístics del litoral
2.2. Noves fórmules i línies d'intervenció en l'espai turístic litoral
2.3. L'ordenació i planificació del producte de sol i platja: estudis de casos
3. EL TURISME EN ESPAIS RURALS
3.1. Conceptes, principis i fonaments del turisme rural
3.2. Factors de localització del turisme rural: el cas de la Comunitat Valenciana
3.3. Tipologies de turismes en espais rurals
3.4. L'allotjament turístic rural com a producte
4. ELS PRODUCTES EN ÀREES DE MUNTANYA
4.1. La muntanya com a escenari turístic: motivacions i productes
4.2. El producte de neu
4.3. El producte de salut: els balnearis d'aigües termals
5. EL TURISME EN ESPAIS NATURALS PROTEGITS
5.1. Fonaments del turisme en espais naturals protegits. Tipologies de visitants
5.2. Impactes del turisme en els espais naturals
5.3. Estudi de casos
6. TURISME EN LES ÀREES URBANES I METROPOLITANES
6.1. Varietat de motivacions i pràctiques en els escenaris urbans
6.2. La multiplicitat de productes i atraccions turístiques
6.3. Els espais corporatius d'oci com a escenaris turístics
6.4. La gestió del turisme en espai urbà
7. DESENVOLUPAMENT DEL TURISME I PRODUCTES: LA NOVA GOVERNANÇA
7.1. La interpretació sistemàtica del turisme: diversitat d'actors
7.2. La formulació dels processos de governança, el turisme i productes: aportació al marc analític i operatiu