Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.

GA1208 - Noves Tecnologies de la Informació i la Comunicació

Curs 1 - Semestre 2

Temari

Temari

Tema 1. Tecnologies de la informació i la comunicació en gestió de l'administració pública.
 
1.1. Conceptes generals de comunicació.
1.2. L'expedient administratiu com a procés en l'administració pública.
1.3. Tipus d'informació i documentació en gestió de l'administració pública.
1.4. Tipus de tecnologies de la informació i la comunicació (TIC).
 
 
Tema 2. Estratègies per a l'aplicació de les TIC en les administracions públiques.
 
2.1. L'administració electrònica i e-Administració.
2.2. Conceptes i estratègies de seguretat informàtica en les TIC.
 
 
Tema 3. Internet i Web 2.0 en la gestió de la informació pública.
 

3.1. Recursos de Web 2.0 per a adquirir, organitzar i guardar informació en mode col·laboratiu. Recursos en el núvol.
3.2. Recursos de Web 2.0 per a difondre informació en mode col·laboratiu. Blogs i xarxes socials.

 
Tema 4. Eines d'ofimàtica en la gestió de la documentació administrativa.
 

4.1. Eines d'ofimàtica d'escriptori. Processadors de text i gestors de fulls de càlcul.
4.3. Recursos de computació en el núvol (Cloud Computing). Comunicació, organització, col·laboració i interoperabilitat.
4.4. Gestors de bases de dades. Disseny, gestió i tecnologies..

 
Tema 5. Anàlisi de dades en la gestió de la informació administrativa.
 
5.1. Estratègies i eines per a la representació del coneixement en les administracions públiques.
5.2. Estratègies i eines per a la mineria de dades i presa de decisions.